Benim ilk gebeligim benimde sağ tarafımda oldu hatta 4 Ay boyunca cektim yolda yürütmeyecek kadar ağrım oluyordu ayaklarımı kaldırıp uzaniyordum hemen dr normal demişti bebis yerleşip büyüdüğü için simdi 35 hf gayet iyiyiz çok şükür yine de doktorunuza danışın mutlaka