Sak94 Minigiim-vebenn52 evet bende de oluyordu doktor bir krem verdi sağolsun o krem bir nebze iyileştirdi azalttı kaşınmamı
Minigiim-vebenn52 Bide tesettürlüyüm gittiğim yerde rahat oturamıyorum bacaklarımın kaşıntısından kıyafet varken iyice kaşındırıyo bacaklar kalça nası kurtulcam 🥹🥹
Gksdll Minigiim-vebenn52 bende geceleri kaşınmaktan uyku uyuyamıyorum özellikle dizlerimin arkası ve karnım öyle kaşınıyo ki buz koyuyorum öyle rahatlıyorum
Sak94 Gksdll stilex jel verdi aynı zamanda ilaç da verdi ama ben ilacı kullanmadım kremin de bir zararı olduğunu düşünmüyorum beni baya rahatlattı