Tugcetokgoz Ufkumm doktorum iğne vermedi progestanı kullanıp dinlen dedi ama sancı oluyor arada ikili test Test istedi ama yaptırmayı düşünmüyorum
Ufkumm Tugcetokgoz anladım canım bende progestan kullanıyorum ama iğne vurulunca hemen lekelenme ve kanama geçti
Tubamsl Bende 6+5 haftalığım 🤰 Nasipse Temmuz bebeği olacak 🤲 Bulantım var ama istifra etmiyorum bugün itibariyle bulantı hapınada başladım inşallah iyi gelir 😔 5. haftasında vajinal ultrason ile 6. haftasında da karından ultrason ile keseyi gördük haftaya kalp atışı için gideceğiz ❤️
Ardeninannesi Kızlar aranızda bardak mısır yiyen varmı evdede yapılmış olabilir bir haftadır kendimle mücadele ediyorum 😁
Ceyda41 Deletedmom344 ayy sorma çok tiksiniyorum yemek yiyemiyorum mutfağa giremiyorum kendi yaptığımı değil başkasının yaptığını yiyebiliyorum
melegin-annesi Herkese selam ben de 6+2 hamileyim son 3-4 gündür bulantılarım var bi de aşırı uykuluyum iştahsızlık deseniz illa Kİ olacak ilk gebeliğim biraz dişimi sıkmam gerekiyor herşey meleğim için 🤗😍
Asena0307 Ezqiiarslangoz benim adet zamanlarim geldiginde oluyor bide o zamanlar da canjm bebek yerlesmek icin kendine yer aciyormus canim benim doktorum oyle demisti korkacak birsey yok demisti
Asena0307 10+2 yim bende ya yemek kokularindan sigara kokusundan parfüm kokusundan cok rahatsiz oluyorum midemi bulandiriyor böyle olan varmi parfüm kokusundan bile etkilenen
Elifffcik67 6+5 ile bende şuracıkta yerimi alayım 🤗 hanımlar sürekli uykum var yataktan çıkasım gelmio mutfağa giremiyorum iştahsızlık mide bulantısı her koku rahatsız edio☹️ Hemen temmuz sonuna ışınlansak da alsak yavrularımızı kucağımıza 🤗