Nurdan-123 bende almamıştım. Doğumdan sonra göğüslerim çok şişti. Bebeğin enerjisi yetmiyor boşaltmaya. O yüzden lansinoh vakumlu pompa aldım silikon olanlardan. Sıcak su torbası ile masaj yapa yapa o ağırlığı azalttım. Ama sandıkça süt artıyormuş. O vakumludan istediğim verimi alamayınca şimdi mamajoo nun tekli USB pompasını aldım. Ebebekte 1400 tl kozmela diye bi siteden 840 a aldım. Bugün ilk defa denedim. Çok başarılı. O tekli takılıyken diğerine de vakumluyu taktım. Ona da akıyor çünkü. 1170 tlye çözmüş oldum sistemi 👍