Osi30 Merhaba, 38+1 haftalık hamileyim bugün ara ara adet olacakmış gibi karın ağrım oldu. Bir kaç saattir de bel ağrım var.Acaba doğum belirtisi olabilir mi?
Genc_anne_adayi Sıcak bi duş alıp sol tarafiniza uzanın eğer geçmiyorsa tam tersi artıyorsa doğum başlıyor olabilir