umranaktas28 Hanımlar merhaba. Yeni doğum yaptım haliyle sütümde az az geliyor. Bunu buzdolabında nasıl birleştirmeliyim? Sağıp dolaba attım tekrar sağdığımı nasıl koymalıyım?
Hizligonzales umranaktas28 her sağılan sut ayri muhafaza edilmelidir ayni anda iki gogusten sagdigini tek bir posette saklayabilirsin ama aradan 1saat bile gecmis olsa yeni sagdigini farkli posete yok hepsinin ustune tarih saat at mutlaka sirayla ona gore ver.
umranaktas28 Hizligonzales anladım. Banada sütüm az az geldiği için hemşire birleştirip dondurup getirmemi söyledi gece gündüz olarak ayırt etmene gerek yok az geldiği için dedi yinede bi sormak istedim bilemedim 🙈
aysee-yakupp01 Bizim ebemizde gece sağdığın sütle gündüz aynı değil demişti gündüz sağdığını gündüz, gece sağlığını da gece vermeliymişiz 🌸