YarenUmut ElaRose bence bekleyin. Acele etmeyin. Çıkmazsa moraliniz bozulur. Stres yaparsınız. Gününüzü bekleyin derim. Herseyin hayırlısı olsun
ElaRose Anneolmahayali1 100 bini buldu ama havuz yaptırdım . Yaptırmasam daha uygundu . Ve ilaçlarla birlikle söylüyorum
melek-anne ElaRose herkeste idrarda hemen çıkmıyor, kan verin emin olmak istiyorsanız, 7-8. Gün kanda belli olur
[silindi] ElaRose olmadi resim cnm baştan at Köşe kisimda resim yükle diyor Kopyalayip buraya atıyorsun
duygusalbiyengec Benimde 3 gün oldu transfer olalı kızlar kabızlık yaşıyorum ıkınmaktan da korkuyorum açıkçası duphalac içmeye başladım ama etkisini tam göstermedi bi sıkıntı olmaz diye okudum
duygusalbiyengec Teşekkür ederiim ♥️ Duphalac içiyorum ona rağmen şişiyorum şişiyorum kasık ağrısı mı gaz sancısı mı anlayamıyorum mfkdms 🙈