Sedack İyi akşamlar kızlar 37+4 üm sanırım eşimden grip bulaştı. Gözlerim, burnum akıyor , uyurken öksürüğüm var cok bitkinim. Doktorumlada konuştum paroldan baska birsey icemiyorum. Bide hamileyken gripte ateş basması, çarpıntı normal mı acaba ?
subatmasali Bana da şuan eşimden bulaştı burnum tıkalı arada akıyor sanki bende de var kalp çarpıntısı şuan siz yazdınız da farkettim. Ben nolursa olsun ilaç içmiyorum. Parol bile..
Sedack subatmasali valla dayanamıyorum dayansam içmemde en azından parol bi tık ağrımı alıyor. Siz kaç haftalıksınız
subatmasali Sedack belki de ben en başından beri ilaç kullanmadığım için dayanıyorumdur normalde çok tatlıdır canım. 34+5 teyim 🌸