Kızlar pazartesi günü doktora gittim 6+3 iken ultrasona baktı karından 6+2 kese oluşmuş gayet sağlıklı düzgün dedi ancak 4.9 mm yazıyor az değil mi bebeği göremedik yeni yeni başlamış kabartılar dedi korkuyorum bir sorun olmasından acaba karından baktığı için yanlış ölçmüş olabilir mi