Kızlar benm karnım büyüdüğü için artk ister istemez eğilip kalkarken zorlaniyorm 29 haftalık olucak inşallah,namazı birkaç gündür oturarak kılıyorum çok da bı bilgim yok içim rahat etmiyor,oturarak kılmam da sorun olmaz demi bilgisi olanlar syleyebilir mi bana