__mom1 Kızlar bunları nerden aldınız ben istanbulda yaşıyorum ama trendyoldan alsam güvenilir olur mu? Hurma da sukkari yaş hurma olması gerekiyormuş doğum için
kadertugrul7 __mom1 hurmayi bimden aldim ada çayıni aktardan aldim ahududu yaprağı cayini bulamadim bir iki yere sordum doğumu kolaylaştırdığı söyleniyor bugün ikinci günüm ada cayinda 38+3teyiz bekliyoruz bakalim
Haticetk __mom1 hepsini aktarlardan bulabilirsin ben 38+4 oldum 37.haftadan itibaren sabah 2 bardak adaçayı akşama doğru ya da yatmadan önce 5 hurma ve 1 bardak ahududu yaprağı çayı içiyorum tadı çok kötü içilmeyecek gibi değil
__mom1 nur6565 valla bilimsel bi çalIşma yok zaten bu hurmalara dair 😅😅 ben etraftan öyle duydum sukkari cinsi olması gerekiyor diyorlar
ByzzS __mom1 adaçayını bir bardak mı içiyorsunuz günde ? Bir de düşük riski oluyor hamilelikte içmeyin diyenler de var çekimdim ben de 37+4 deyim
ByzzS __mom1 aynı zamanda ahududu da nasıl içicez baya bitki çaylarıyla geçiyor herhalde son haftalar 😅
__mom1 ByzzS evet biraz mide bulandırıcı 😝😝 ben daha içmeye başlamadım günde 2şer bardak içenler var ama yapabiliriz bence
nunusmom __mom1 istanbulda çitlekçi var mı acaba ankara kırkkale buralarda baya meşhur bir yer orada varsa eğer yaş hurma satılıyor bir de file diye bir market var oradan da bi kere yaş hurma almıştım satılıyordu bir bakın buralara isterseniz 😇