happyvera hastane çıkışlarını zıbınlarını battaniyesini çoraplarını bezini emziğini beşiğini kısacası krem ve şampuan dışında herşeyi aldım bugün kıyafetleri yıkadım yarın ütüleyeceğim inşallah 33+4 teyiz sizde yavaştan başlayın bence eksikleri bitmiyor bir türlü gerçekten