Selam kızlar 34+5 haftalık gebeyim dün kontrole diye gittim nstde sancı çıktı ve Rahim duvarım 2 buçuk cm inceymiş doktorum yatış verdi dün geceden beri hastanedeyim bugün çıktım ciğer geliştirici aldım bisürü ilaç içtim doktorum bebeğin Bi 10 gün daha en azından durması lazım dedi anne karnında şimdi evde yatıcam 10 gün boyunca sadece progestan alıyorum sabah akşam bol su dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏🥺