mylifeAslan öncelikle geçmiş olsun, biz avukat tutacaktık fakat kağıtta yazan mahkeme cuma günü ilk burda olacakmış ikinci mahkeme ise ilçe de olacakmış kazanın olduğu yere yakın olan adliye de ve biz kağıttakini yeni gördük o yüzden şuan avukat tutamıyoruz mecbur ilkine avukatsiz gitcez ikinciye avukat tutcaz inşallah, dosya açık olunca ne oluyor