Ecearya Rukiye1 aynen biz de 21. Haftadayiz 21+2 ve gecen haftaya gore hareketleri azaldi sabahlari ve aksamlari vuruyor artik ama merak etme sanirim gecici bu durum 😊 q
Mavi20 Rukiye1 30 dan sonra kuduracak merak etme 😂 şimdi belki 2-3 gün bile hissetmeyeceğin günler olacak panik yapma 30 dan sonra dikkat et 😇
Gamze91 Rukiye1 bizde 22. Haftadayiz benimde gecen gun harekleri azaldi gibi hissettim ama suan iyi hergun ayni olmuyor merak etmeyin :)
Rukiye1 dml33 17.haftamda hissetmeye başlamıştım 2 gün önce baya hareketliydi şimdi azaldı bende tedirgin oldum ☺️
Rukiye1 Ecearya bugün ayrıntılı ultrasonum var bakalım çok heyecanlıyım paylaşımın için teşekkür ederim canım 😘
dml33 Rukiye1 daha kucuk oldugu icin surekli hissetmemen normalmis belli bir haftadan sonra hergun hissedermissin 😊bnde 17 hafta oldum bugun ama daha hissetmiyorum
Rukiye1 Ecearya yaklaşık 1 buçuk saat önce ayrıntılı ultrasona girdim çok şükür bir problem görünmüyor darısı size olsun inşallah 🤲☺️
Kubravci Rukiye1 ben daha çok erken ne hareketi laflarını neden se sevmiyorum 😂 ediyor işte insan hissediyor 😂 ay bezen deli oluyorum sana da oluyor mu 😂
Htctsbk Bende 22 haftalığım benimkinde az oynuyor bazen çok oynuyor husuzsuzlaşma yoktur kötü bişey bu haftaki böyle herhalde
Mrvylmz Ben 20+2 yim neden hala hissedemiyorum 😩😩 cumartesi kontrolüm var ultrasonda kıpır kıpır zayıfımda ama hissetmiyorum 😩