Miniktavsannn Kızlar bu hastaneye giden yada doğum yapacak olan var mı hangi doktor iyi. Uğur değer doktoru çok öneriyorlar ama muayene sgk olana 1350 normale 1850 diyor çok pahalı geldi sanki bana
Ela_nur19 Ben değil ama eşimin kuzeni oraya gitmişti uğur hocanın yanındaydı çok memnun kalmıştı ama fiyatlar biraz uçuk diye gitmedim imkanım olsaydı kesinlikle oraya giderdim
Zlnn Aydın ılgın var orda benm ablam kuzenlerm hepsi onda doğum yaptı çol iyidir tavaiye ederim doğum için
Miniktavsannn emelol gittim normal.dogumdan bahsetmedim kendim.korktugum için. Ama biraz soğuk gibi geldi yapısı doktorun. Ve cihazları çok bozuk gibiydi benim eskisehirdeki hastane heryerini net gösteriyordu bebeğin bunda siyah beyazdi ve hiç net degildi