Deletedmom197 3 ay oldu memnun kaldım mı dersek orası biraz muamma :)
Sıfır sancı ve açılmayla suni sancı verdiler
Tabi bu şekilde hiç açılmam olmadı ve acil sezaryene alındım kendi doktorum girdi doğuma
O aradaki çoğu detayı atlıyorum herkese aynı durum olmaz boşuna stres yaşama diye
Bide solunum sorunu yaşadı oğlum küvözde kaldı
Her yeni doğan bebek küvöze girdi diyebilirim