Demir1dnz ilkgozagrim__ maşallah tıp bitti hurafeler başladı gebelik kesesinden kim ne bilir bebeğin ne olduğunu %50 kız % 50 erkek bende bilmiş oldum böyle şeylere inanmayın benim gebelik kesem yuvarlaktı erkek bebeğe gebeyim bu oval altta yazanlarda bence seni boşuna kandırmasn kimse doktor değil sonuç olarak keseden anlaşılsaydı cinsiyet doktorlar 12 13 haftalık olmasını beklemezdi
Demir1dnz ilkgozagrim__ birde daha bebeğin kolu bacağı kafası bile belli değil nokta kadar minnacık sağlıcakla al kucağına hurafelere inanma
sevgi9654 8 haftalık bebeğin cinsiyeti daha oluşmamış oluyor. 12. haftaya kadar cinsiyet oluşur. tam anlamıyla 16 gibi belirginleşir. biri de yazmış ki bence erkek. nerden anladı acaba penis bile 12’de oluşuyor ya 😂