Bebeğimin boynunda 2 tur kordon dolanmış. Bu şekilde olup normal doğum yapan var mı aranızda? Özelde biraz riskli olabilir dediler, devletteki doktor normal olabilir sıkıntı olursa zaten doğum esnasında sezeryane alıyoruz dedi ama pek içimi rahatlatmadı