Kızlar yaklaşık 4 haftalık hamileyim ve idrar yolu enfeksiyonum var ilaç da kullanamıyorum doktora randevu aldım ama 22 eylüle verdi ama ben dayanamıyorum artık ağrıdan ağlıyorum nerdeyse çok kötü bir yanma hissi var ne yapmam lazım lütfen yardım edin 🥺