Arkadaşlar merhaba burda bir kaç kişi bilir belki 3 günde bir Proluton iğne vuruluyorum 2. Vurunmamda çok ağrı olmuştu bu sefer ki vurunmamda hiç acımadı diyebilirim bu bir ağrıyor bir ağrımıyor mu acaba doğrumu yapmadı kadın iğneyi ya da elimi hafifti anlam veremedim