Annesigurban 31 haftalık hamileyim uçak ve otobüs yolculuğu yapmam gerekiyor tek herkes tek gitmesen diyor doktor izin verdi tek başına seyahat eden var mııı biraz güzel şeyler duymaya ihtiyacım var
gamzecgr Annesigurban yolculuga izin olduktan sonra tek olsa ne olur olmasa ne olur önemli olan kısmına doktor tamam demiş bosverin
Ebus2045 Annesigurban sizin tercihiniz ama ben ilk hamileligimde 30 haftada yanlış hatırlamıyorsam Bursa’ya gitmek için bilet aldım. Bı gün öncesi şiddetli kanama yaşadım ve iyiki gitmemisim iyiki birgün once olmuş dedim. Hamilelik bu neyin ne zmaan olacağı belli olmuyor çok aciliyeti yoksa bence yalnız yolculuk yapmayın.
Ebrueren Annesigurban 31 hafta daha erken doğum için 35 36 dan sonra belki riskli olabilir diyebilirdim ama doktorun zaten izin vermiş erken doğum riskinde yoksa sorun olmaz bence gitt