Esmer00 Sizin nasıl oldu regl günüm bugün peçeteden odur ki leke geliyor az birşey alıntı gibi geldi sizinki nasıl geldi pembeye yakın tonu
Mervekaram22 Canım benim adet günü değilde adetten 8 gün sonra oldu benim ki geç döllenmeydi belki ondandır önce sarı leke oldu sonra kahveye döndü sonra iki damla pembe geldi … inşallah seninde yerleşime kanamasıdır.. Rabbim gönlüne göre versin inşallah