İki dogum seklinden cok korkuyordum sezeryan olmak istiyordum hep ta bekarken bile yapamam diyordum,cevremde arkadaşlarim buyuklerim normal yap diye diretti annem cok zorlanmis dogumlarda bana cektiysen zor olur demisti
Ve ben cok zorlandim normal dogum yaptim
Hic kimseye normal yap diyemem mesela
Sanci cekmekte cok zordu cati muayenesinde zorlanmamistim
Zaten normal dogum icin defalarca kez parmak sokuluyo vajinaya 😓pazar aksami dogumum oldu
Tabi yasamadan tecrube etmek zor belki kolay olur sizin belki zor 🤷♀️