Canim bende yeni bu yoldayim ilk olarak sizden ve esinizden testler isteniliyor evraklar heyete gidiyor ona gore rapor cikiyor heyet asilamami tup bebek mi ona karar veriyorlar ben suan rapor cikartmaya calisiyorum yalniz bn capaya gidiyorum tup bebek sirasi anca nisana gelirmis surec cok oyalayici ya:(