Su sancı falan gelince yada doktor yatis verip suni baglayinca birinin sizin adınıza niyet edip otu suya koyması gerekiyor içine de yasin okusa daha güzel olur 1 yudum içilebilir o sudan ot açıldıkça rahim de açılıyor ama doğumdan çıkınca otu atmayın ki kuru bir yere koyun tekrar toparlansin o toplandikca rahminiz de çabucak toparlanmış oluyor❤️❤️❤️