Haticecilek 32 haftalık hamileyim. Sabah uyandığımda sol koltuk altımda ağrı hiss etdim. Baktım küçücük şişmiş rengi de hafif kırmızı. Böyle bir şey başına gelen var mı acaba? Direkt genel cerrahiyeye mi gideyim acaba yoksa geçer mi
likesah Haticecilek bazi insanlarin koltuk altinda da sut bezleri oldugundan hamilelikte emzirme doneminde sisebiliyormus ama bence bi doktora gozukmenizde fayda var baska bir sey de olabilir.
Haticecilek Doktorumla konuştum lenf bezi şişmiş olabilir dedi. 1-2 gün bekle büyüme olursa git doktora dedi 🥺