Merhaba kızlar ben kontrollerini devlet hastanesinde yaptırmaya karar verdim sadece cinsiyet öğrenme vs bunlarda özel hastaneye gidicem 2 sorum olacak birincisi farklı farklı devlet hastanesine gidebilir miyim sürekli aynı doktor mu olması lazım doktorumdan çok memnunum ama bir iki güzel deneyimli hastane ve doktorlarda var bilemedim merak ediyorum ve 2 si ise devlet hastanesinde doğum yapanlar nasıl bir muamele ile karşılaştınız güzel miydi degilmiydi deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz devlette yapmayı düşünüyorum o yüzden sizden de fikir almak istedim