Blossom 28 Ağustos’ta 3.gün embriyosu transfer edildi. Bugün 9.gün. Transfer tuttuysa bugün kan versem belli olur mu acaba? Özelde sonuç hemen çıkar diye düşündüm. Bir diyorum bekleyeyim bir diyorum yaptırayım. Hem heyecan var hem tutmamışsa paniği.
Mavimsii_56 Blossom 7. Gün vermistim sen cok bile beklemissin 😂 aynen özelde 40 dk cıkıyor sonuc insallah cıkar canm😘
Blossom Mavimsii_56 Teşekkür ederim 😊 Bir yapayım bir yapmayayım diye düşünürken bugüne geldim. 😄 3.gün embriyosu muydu senin de?
nazelakcay Mavimsii_56 betanız kaç çıktı 7.gün? benimde 5.gün embriyosuydu 7.gün dündü test yaptık çok şükür var dedi doktor
Mavimsii_56 Blossom yok 5. Gün dü ama bnce yap yani ben en son hayılrısı neyse o olsun dedm yaptım beklemek daha zor cünkü sürekli düsünmek yoruyor insanı
Blossom Mavimsii_56 3.gün embriyosu biraz daha geç çıkıyor ya ondan tedirginim. Bir de ayın 9′unda kan testi günüm aslında.
Mavimsii_56 Blossom onu bilmiyorum acıkcası ben koydugum zaman cok bilgim yoktu burda ögrendim onu da ama bekle istersen yinede
feslegenkokusu Gün embriyosu ise beklemende fayda var. Olumsuz bi sonuçla moralini bozarsın istemesen de. Bekle zaten 3 güncük kalmış