esraEb ben hamileyken d vitamini kullandım. Bebeğime de vermiştim. Fakat kızım parantez bacaktı. Otururken hep M şeklinde otururdu ne olacak ki derdim. Sonra normal yürüdükçe koşmak istedikçe hızlanıp düşerdi çok üzğlürdğm. Sanırım toplamda 3 ayrı hastanede 3 ayrı doktora gösterdim. Kemik yapısını incelediler hiçbir eğiklik olmadığını 5 yaşına kadar düzeleceğini söylediler. Bol bol güneşte oynattım kafasını koruyarak yazları. Vucudu hep güneş aldı. Doktorların dediği gibi de oldu 5 yaşına doğru tamamen azaldı çok şükür. Doktora götürün kemik yapısına baksınlar kan değerlerine baksınlar 😊