Yerleşme kanaması da olabilir ama yeniden kan verip beta değerine baktirmaniz iyi olur düzenli artış varsa mutlaka doktorunuza bildirin
Adet günüm geçmeden benimde öyle bikac damla şeklinde olmuştu
Sonrasında da damla damla ilerleyen haftalarda oldu
İlk 3 ay normal olduğunu söylüyor Dr lar ama yine de ihmal etmeyin