Ozlemsvr Semisko saglik ocağına hamilelik tekini için kayıt yaptirmalisiniz. Orada hemşire sizi yönlendiriyor..
Swraksya Tetanoz yaptırdım bende ama biraz geç kalmıştım biri 24.haftada diğeri 29.haftada oldu Bi sıkıntı yok ama yapıyorlar 17.haftada yaptırmamı istemişlerdi doktorum izin vermedi..
Yildizim Semisko tetanoz aşısı yapılıyor iki doz şeklinde ilkini 20 ikincisini de 24. Haftada yapıyorlar
ebrarmom08 Semisko saglik ocagina kayit yaptmaya gittim bgn 4 martda gel seker tahlillerini yapalim dedi gittikce soyluycek sanirim ne olmasi gerektgni
Bsrakyc59 Semisko tetanoz aşısı 2 doz yptırıyorsun. 3. Doz dogumdan sonra yapılıyor. Aile hekimine başvurmalısın konuyla ilgili hangi haftalarda gelmeb gerektiğini sana söyleyecektir. 🤗
Zynpdrgn Saglık ocağında tetenoz aşısı var 1. Dozu 18 haftalıkken ikinci dozu 22 haftalıkken yapıyorlar
Busradrkc Semisko ben 22 haftalığım bugun tetanoz aşısı yaptırdım bır ay sonra bır doz daha vurduracagım