Bende arıyorum bulamıyorum 37 haftalık oldum hala doktorum yok. Diyarlife gittim sultan Bağlar ssvd olcam Allahin izniyle kimse sıcak bakmıyor sezeryan içinde özele o kadar para vermek istemiyorum bakalım. Tek bildiğim devlette Suat orak varmış onu bir kaç kişi tavsiye etti