Bsrays İllallah ettim ağlayarak emziriyorum,çatlaklar iyilesmediği için de devamlı süt kanallarım tıkanıyor mastite çeviriyor. Emzirmek dünyanın en güzel hissi ama sırf bu yüzden bana eziyet haline geldi.Neler neler kullandım…Hamileyken de 30.haftadan itibaren lansinoh kullanıyordum