psikologelifcmc Sevgili anneler merhaba. Tecrübelerinizden faydalanmak isterim, bebek odası için park yatak mı beşik mi daha kullanışlı olur hangisini tercih etmeliyim tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🌸🌸
HilalYlmz psikologelifcmc kesinlikle park yatak daha kullanışlı hem anne yanı oluyor hem ileriye dönük de kullanıma uygun ☺️
Ayse2733 psikologelifcmc ben anne yanı almıştım ama şimdi alcak olsam park beşikden alırdım büyüdükçe kademeli oluyor aşağı indiriyorsun sonra kendi çıkıp girmesi için fermuar kısmıda var benimki anne yanı beşikti kademeliydi ama çok aşağı inmiyordu 9 aylıkken kendini atacaktı yakaladım park beşik olsa 2 3 yaşa kadar kullanır
Slnaycn psikologelifcmc park yatak kesinlikle. Oğlum 4 yaşına kadar yattı şimdi kardeşi yatacak inşallah. Daha kaç bebek büyütür 😆 bir de tayin işleri varsa hiç düşünmeyin ☺️
Elifeski22 psikologelifcmc bence park yatak daha kullanışlı oyun oynaması içinde açılan bir yeri var hem her yere taşıyabilirsin onun kolaylığı var hemde 3-4 yaşına kadar kullanılır bence ben park yatak tercih ettim 🥰