39 hafta da isteğe bağlı sezeryan olucam. Gelişimi tamam herhangi bir sakınca yok hatta çocuk haftasına göre 2 hafta da önde. Olmamın sebebi hem başka şehirdeym evimde değilim kalma yerim rahat değil, hemde evim uzakta olduğu için yola da çıkamıyorum yaklaşık 15/16 saatlik yol. Normal de Maraş’ta yaşıyoruz orda hastane imkanları da kısıtlı olduğu için istanbuldaym burda yapıcam . İsteğe bağlı sezeryan olan arkadaşlarım yada doğumu bekleyenler yorum yapar mısınız? Çocuk zamanı ne zaman gelirse doğar diyolar da bazı durumlardan dolayı böyle olması gerekti . Biraz karışık anlatmış olabilirim 🙏