ay benim de üniversite yıllarında böyle olmuştu sonra bu etimsi şeyin içinde kocaman iltihap oluştu. o kadar canimi acitmisti ki. hizmayi cikarip attim iltihap geçtiği halde de o iz uzun süre kaldı. daha da tövbe ettim😂 simdi gecti iz falan kalmadı. 7-8 sene oluyor tabi bu olay olalı