Gmzkzk 37 +2 de açılma sancı olmadan suni sancı ile normal doğum olur mu hamilelik kolaztazı olup normal doğum yapan varmı ?
Balarisiii Gmzkzk ben ilk gebeliğimde yaşadım 35 gün devlet hastanesinde yattım normal doğum için suni sancı vereceklerdi 37. Haftada sonra özele gittim çok tavsiye edilen bir doktordu ve açılma olmada suni sancının hiçbir faydasının olmadığını sadece boşa vakit kaybı olduğunu söyleyip beni sezaryen doğuma aldı bebek çok strese girermiş bir de böyle söylemişti
Genc_anne_adayi Hamilelik kolestazı ne bilmiyorum 37+1 deyim ağrılarım sancilarim var biraz 3 cm de acilmam var ama 38e kadar gelmezse bende suni kabul etcem sanırım
Genc_anne_adayi Ama normal doğum olur mu olur aksi bir durum yaşanmaz ise o an. Biraz uzun sürer açılma süreci vs sadece
Gmzkzk Genc_anne_adayi benimde bugun 37+0 ast alt degerleirm yüksek cıktı karacgier ve safra ile ilgilymiş hafif kaşıntım vardı belirti olarak yarın doktor başka bi test yapacakmış duruma göre hemen doğuma alacakmış . Bugunde sonuç cıkmadan catı muanesi oldum normal cıktı catım cok normal doğum istiyrodum . Şimdi nasıl olaack bilmiyorum acılmam yoktu çünkü sezaryene mi alır suni mi verir yarın konuşacagız 🥲
Genc_anne_adayi Gmzkzk haftası iyi zaten bebişin normal doğuma engel bisey yoksa deneyin derim bence. Benim ilki normal nasipse Buda normal olacak ilk dogumum zor olmasına rağmen cesaretimi topladım tekrar. Çünkü doğum sonrası herşey daha kolay oluyor
Supermassiveblackhole Gmzkzk doktorunuz yarın ne önerir bizimle de paylaşır mısınız bize de fikir olmuş olur
Gmzkzk Genc_anne_adayi bende öyle düşünüyorum bakalım doktorumda uygun görür inşallah suni sancıya razıyım normal başlatacaksa
Bhrbhr20 Bende38+3 deyim gebelik.kolestazi var. İkinci gebeligim ilki normal Olduğu icin doktorum normal olsun diyor. Hiç sanci açılma yok fakat kolestazdan dolayı almak.istiyor.artik bebegi.. Suni sanci ile doğum yapan varmi bu sekilde kolestaz iken acaba?
Gmzkzk Bhrbhr20 38 e kadar nasıl beklettiler benim 37+0 doktor acil almamız lazım 38 i görmeden diye bikaç takip ettiğim doktorda 38 olmadan alınmalı diyor?
Supermassiveblackhole Ben de kolestaz konusunda sürekli tekrar test oluyorum endişeliyim kolestaz teşhisi konduktan sonra neler oluyor bilgi verebilir misiniz rica etsem
Gmzkzk Supermassiveblackhole tabiki paylaşırım biraz sonra tekrar test vermeye gidecegiz sonuca göre doğuma alacagum dedi bakalım nasıl alacak
Gmzkzk Supermassiveblackhole merhaba doktordan geldim safra asitleri testi istedi ama dünkü karaciger (ast-alt) degerlerim yüksek cıktığı için yarın doğuma alacagını söyledi bana tercihin ne diye sordu bende normal dedim normal başlayalım suni sancı ile bi sorun olursa sezeryana alırız dedi hakkımızda hayırlısı
Supermassiveblackhole Gmzkzk umarım yarın sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız dualarımız sizinle 🙏🙏🙏
rabiss_34 Allah yardımcınız olsun bendr ilk gebeliğimde kolestaz geçirdim 2 ay hastanede yattım 37de normal doğuma aldılar suni sancı ile ama iki gün sürdü olmadı sonra acil sezeryana alındım İnşallah bu hamileliğimde olmaz 🤲🏻