gamzecgr Elifttk ilk gittim acilde ultrasonla hamilesin dendi işte 4 gün sonra kendi doktoruma gittim ikiz dedi 6+2de de aynı anda duyduk kalp atışlarını ikisinin arasında 4 gün var bebelerin
Kediannesi1 Elifttk hayır aynı doktorda devam ettim kanamamız falan da oldu da atlattık 23+3 olduk bile şükür
Tug_34 5+2 de gebe olduğumu öğrendim. 1 kese göründü. 10 gün sonrs kalp atışı için gittiğimde 6+4 te iki kese iki bebek ve kalp atışlarını gördük. Doktor dinlentmedi çok dernden gelir dedi. 8 +3 te dinlemeye gittik