Merhaba arkadaşlar. Bugun 14. Haftama girdim. Dun detaylı da bir bebegimin ense kalınlığı 3.77 mm çıktı. Riskli durum denildi. İki Prof daha baktırdım aynı şeyi söylediler. Baska hastanede genetiğe gittim oda perinatoloji yönlendirdi yarın acil tekrar tarama yapilicak ona gore 16. Haftamda aminiyo sentez yapilicak. Bu sekilde sonuc alıp daha snrasinda detaylı da düzelen oldu mu acaba ?