Kızlar 1.5 aylık oğlum. Çok fazla ıkınıyodu göbeği çıktı 3-6 aya kadar iner göbek deliği dedi doktor. Ama bugün altını değiştirirken sol kasığının şiş ve taş gibi olduğunu gördüm. Benim erkek kardeşimde 8 sene önce bebekken böyle olmuştu ve ameliyat olmuştu sonra sağ tarafındada çıktı fıtık tekrar ameliyat oldu. Yaşayan varmı aranızda