Honeybaby_ Kontrollere gittiğiniz de ne kadar zaman da bir doktorunuz kan tahlili istiyor acaba? Ben şu an 36+5 teyim cuma kontrolüm var gittiğimde ben isticem yapmasını hiç istemiyor idrar yolu enfeksiyonum var kanıma geçmesinden korkuyorum