mervesvr6 Merhaba anneler, bugün kontrolde doktorum bebeğin başının yukarıda ayaklarının aşağıda olduğunu söyledi. Sonradan düzelir mi acaba 25.haftadayız aynı durumu yaşayan var mı?
Baharoloji mervesvr6 34. Haftaya kadar yolu var benim 30. Hafta gibi dönmüştü bu haftalarda normal sizin sorun etmeyin
gamzecgr mervesvr6 21 haftalık benim ikizlerden biri makat gelişli ama bu haftalarda çok normal dedi detaylı ultrason da doktor merak etmeyin doğuma yakın dönüyormus
defnezumram mervesvr6 dönebilirde dönmeyebilirde canım herşeyden önce sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim bebek kendisi nasıl gelmek istersse öyle geliyor benim 7 haftadı dönmedi 12 gün sonrasına gün aldım bende en azından planlı olsun doğum diye
mervesvr6 defnezumram Teşekkür ederim inşallah siz de sağlıklı sorunsuz bir şekilde kavuşursunuz bebeğinize 🙏
asyasemin Bana da hep makat geliş diyordu. Son haftalarda baş geliş dedi. Gerçi sezeryan olacak ama döner inşallah canım