senafa_ Merhaba kızlar 2. Gebeliğim 7 haftalık birde kızım var aralıkta 4 yasında olacak. İki tane cocuk cok mu zor kendi basıma bakacagım için korkularım var 😩
gokcetugumm senafa_ benimkide aynı şekilde ocakta 4 olacak inşallah bende Kasım sonları gibi doğum yapmış olacağım Allah nasip ederse eğer bence ben ideal yaş aralığı olduğu için hamile kalmak istedim ne eksik ne fazla benim için en mantıklı yaş aralığı çünkü.
Ebus2045 senafa_ ay benim oğlumda 4 de yaklaşıyor ve şuan 35. Haftaya girmek üzereyim. Aynı stres bendede var inşallah uysal bebekler olurlar ve inşallah büyüklerde kiskanmaz ve herşey güzel geçer saglikla
-Annem senafa_ Arkadaş cevremden o kadar çok duruyorum kii ikinci çocuk haberini ama ilk bebisleri daha 6 yada 7 aylık yaşına girmemisler bile. senin yaş aralığı yine normal bencee kuzum🙃 Sen bile şuan bu kadar tereddüt ediyorsan böyle olanlar napsin 😂
-Annem senafa_ Rabbim bir şekilde kolaylığını verir 🙏🏻zorlukları illaki olucaktir ama zamanla onada alışırsın bencee
Sareeee senafa_ benimde bir oglum var simdi 18 haftalik gebeyim isteyerek yaptim oglum cok kardes istiyordu tabikide zor olucak ama beraber buyucekler ayricam aralikta benim oglumda 4 yasina giricek korkutma kendini ins rabbim kolayliginida verir canm