smeyyeav benim için pek de öyle olmadı açıkçası taş kanala düştü hamileliğimde dolayı ultrason da taşın boyutu görünmedi böbreğim şişti büyüdü ağrılar dayanılmaz hale geldi doktorum bebek bu ağrılardan strese girip doğabilir dedi biraz daha böbrek siserse kendi fonksiyonunu kaybedecek dedi böbreğime stend takmaya karar verdi eşim o dönem askerdeydi on gün vardı gelmesine o gelmeden ameliyatı yapamicaklarini narkoz verileceği için onun imzası olması gerekir dedi on gün o şekilde bekledim ben hergun 4 lt su içerek zorla düşürdüm sancı giriyor ve bazen bir kaç saat sürüyor du daha normal dut bile yemeyi düşünmüyorum