İstanbul’da iseniz Cerrahpaşa Getam’da (genetik tanı merkezi) randevu alin baktırın bütün gen ve alerjene bakılır, kız kardeşimin oğlunun bütün el ve ayak tırnakları egzama gibi etrafı soyulup tırnakları atıyordu Cerrahpaşadaki doktor bağışıklığı yükseldikçe 4-5 yaşa kadar sürer sonra geçer dediler ve hep iyi bakılmalı dediler bir sürü vitamin desteği ile gerçekten çocuk 5 yaşına geldiğinde biz hiç anlamadan farketmeden düzeldi… Ama çok kötüydü ayak tırnakları kanardi hep ama şükür geçti… Bence bu şekilde bir gen taraması ve genel alerjiye bakın sonra ortaya çıktı ki dedesinde de varmış aynı sorun çocukluğunda… Aile büyükleri hatırladı. bazı şeyler 3. Nesile sireyet edebiliyor… Şifa dilerim….