Ygmrcylin bence bu kişiyle alakalı bir durum. benim doğumum beklemediğim bir anda oldu mesela doğumhaneye girdiğim anda şok içerisindeydim yalvardım sezaryen yapın ben yapamam dayanamam diye. 1 saat falan bunun için ağlamıştım, tabi umurlarında bile olmadı. o 1 saat sancılarım çekilmezdi benim için. sonra sakinleştirdim bir şekilde kendimi. yaparsın,olacak, dayan, 3 cm açıklığın birazdan 4 olacak sonra 5 falan diye kendimi motive ettim. her sancım geldiğinde hareket etmeye çalıştım, derin nefes aldım verdim, pilates topuyla hareketler falan yaptım. sen de korkma çünkü korkarsan daha kötüsü oluyor. kendini motive et bir şekilde, bebeğinle konuş. sancı süreci bitince 10 cm açıklığın olunca doğum anı o kadar kolay ki, hemencik geliyor bebişin. onun o ağlama sesi her şeye bedel💕