HafizeeeFatma Kızlar karaciğer enzimleri yüksek çıkan varmı benimki yüksek çıktı doktor pazartesi tekrar gel dedi o güne kadar tansiyon ölç hergün yaz getir dedi çok kötü birşey mi bu internet te erken doğum falan yazıyor şuan 37+1 im korkuyorum ya
Bebik45 Alt asd ve açlık safra asiti testi benimde yüksek çıktı. Gebelik kolestazı dedi Doktorum hemen ilaç başladı. 1 hafta sonra yeniden tahlil istedi.