Deletedmom_85 gamzee07 cinsiyeti tam anlamıyla kesinleştirmedik iki doktor kıza benzetmişti ama kızsa aklımızda olan isimlerden Dilay ve Sitare var kesin değil ama öyle esimle konuştuk aramızda 😁
Nurbanu55 Sema166 Bizde aynı durumdayız Çağan ve deniz arasında çok gidip geldik şuan Kerem düşünüyoruz 35 haftalığız ayrıca😁
Gamzeacis Ege_mommyy_11 aaa karar verdiniz mi 😊ankette görmüştüm sizi Bizim de erkek bugün belli oldu ama eşim Ahlas beğenmiyor
Rsahbaz Erkek olursa inşallh Mahi koymayı düşünüyoruz. Peygamberimiz sav isimlerinden bir isim. Kıza henüz karar veremedik. Bu arada nazar boncuğu korumaz aksine şirktir söylemek istedim