Betisahin Genel muayene geldim ,suyum yok denecek kadar azmis yatış oldu,bebeğe akciğer gelişimi için iğne vuruyorlar.yasayan var mı çözüm bulan varmi
Dylann_3433 Canım korkma 29 hafta çok şükür iyi bir hafta Sabah akşam havuç suyu iç çok abartma ama Ablamda da vardı böyle toparladı çok şükür